др Владимир Сенић

Штампа
    Титула, име и презиме др Владимир Сенић
 Наставничко звање Редовни професор
 Ужа научна област Пословна економија и управљање
 Број кабинета 18
 Е-пошта Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
 Термин консултација

Уторком: 12-14ч

 Curriculum vitae CV-српски
CV-english
Датум избора у звање 30.11.2017.г
 Биографија

Владимир Сенић је рођен 10. септембра 1977. године у Трстенику. Основну школу, као и прва три разреда гимназије завршио је у Крагујевцу. Након трећег разреда гимназије, школовање наставља у САД уписујући четврти разред средње школе Dutch Fork High School (Irmo, South Carolina). Високо образовање наставља на University of Utah, Salt Lake City, држава Utah, где дипломира у области пословног руковођења у децембру 2000. године уз почаст Magna cum laude. Звање мастера пословне администрације (M.B.A.) у области међународног пословања такође стиче на University of Utah у мају 2002. године. Захваљујући завидним академским резултатима, током редовних и постдипломских студија, награђиван је више пута од декана пословне школе David Eccles School of Business, као и од ректора Универзитета. Носилац је стипендије David Eccles Fellowship.

Након завршених студија враћа се у Србију, где је током 2002. године био ангажован од стране Организације за Европску безбедност и сарадњу (ОЕБС) на обуци запослених и припреми извештаја о спроведеним активностима. Затим га крајем 2002. године ангажује италијанска консултантска кућа Еurecna Srl из Венеције која је у периоду од 2002. до 2004. године споводила пројекат Европске агенције за реконструкцију на територији Шумадије.

Од марта 2012. године ради као доцент на Факултету за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи. У периоду од 2005. до 2012. године био је запослен на Економском факултету у Крагујевцу, где је 2006. године стекао звање доктора економских наука. У мају 2013. године је промовисан у звање ванредног професора. Предмет његовог најужег научног и стручног интересовања везан је за менаџмент и маркетинг у услужним организацијама.

До сада је објављивао у домаћим часописима (Економске теме, Економика предузећа и Маркетинг), као и међународним часописима (Total Quality Management & Business Excellence, International Journal оf Tourism Research, International Journal оf Consumer Studies). Током 2008. године коауторски је објавио књигу Менаџмент и маркетинг услуга. Ангажован је на пројекту Министарства за просвету и науку, ПИБАС – број уговора 41010.

На самом крају, али ништа мање важно, учествовао је као ментор тимовима који су се такмичили у анализи студије случаја, квизу знања и дебати на Менаџеријади – студентском такмичењу у области менаџмента.

 Ангажованост
 на предметима
 (основне студије)
  • Менаџмент услуга
  • Маркетинг менаџмент
 Ангажованост
 на предметима
 (мастер студије)
 
 Истраживачко
 интересовањe
Менаџмент услуга
Маркетинг услуга
Сатисфакција и лојалност потрошача
Квалитет услуга
Географски информациони системи (ГИС) - геомаркетинг
 Најважније
 публикације
  • Сенић, Р. и Сенић, В. (2008). Менаџмент и маркетинг услуга. Призма, Крагујевац, стр. xx + 558. (ISBN 978-86-911987-0-1)

  • Маринковић, В. и Сенић, В. (2011). Patient Satisfaction: a Case of Serbian Student Polyclinics. XII Међународни истраживачки симпозијум о услужној изврсности у менаџменту, Cornell University, School of Hotel Administration, Ithaca, New York, САД, јун, рад је публикован у Зборнику радова под насловом “Advances in Service Quality, Innovation and Excellence”, стр. 720-729. (ISBN 978-0-578-08457-2)

  • Маринковић, В. и Сенић, В. (2012). Loyalty patterns in corporate banking: insights gained from analysing willingness to recommend and share of wallet concepts. Total Quality Management and Business Excellence, 23 (11-12), стр. 1465-1478. DOI: 10.1080/14783363. 2012.733265

  • Маринковић, В., Сенић, В., Коцић, М. и Шапић, С. (2013). Investigating the Impact of SERVQUAL Dimensions on Satisfaction and Loyalty: the Lessons Learnt from Serbian Travel Agencies, International Journal of Tourism Research, 15 (2), стр. 184-196. (DOI:10.1002/jtr.884)

  • Сенић, В. и Маринковић, В. (2013). Patient care, satisfaction and service quality in health care. International Journal of Consumer Studies, 37 (3), стр. 312-319. (ISSN 1470-6423; DOI: 10.1111/j.1470-6431.2012.01132.x)

 Учешће на
 пројектима
  1. Преклиничка испитивања биоактивних супстанци (ПИБАС), пројекат Министарсва за просвету и науку, број уговора - 41010.
 Чланства у
 организацијама
  1. Српско удружење за маркетинг, члан
  2. Волонтерски центар Крагујевац, члан
2012. www.hit-vb.kg.ac.rs; хит-вб.кг.ак.срб
Free Joomla Templates by Joomla 2.5 Template Maker