др Дарко Димитровски

Штампа
  Титула, име и презиме др Дарко Димитровски
Наставничко звање Доцент
Ужа научна област Менаџмент и пословање
Број кабинета 18
Е-пошта Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Термин консултација Средом 12-14ч
Датум избора у звање 11.06.2014.г
Биографија Датум и место рођења
22. 08. 1978. Крагујевац
Основне академске студије
Географски факултет Универзитета у  Београду,  дипломирао . 2002. године.
Магистарске студије
Природно математички факултет -Департман за Географију , туризам и хотелијерство  Универзитета у Новом Саду, магистрирао 2009. године.
Докторат наука
Географски факултет Универзитета у Београду, докторирао 2013.године
Кретање у запослењу
Школа за туризам и угоститељство „Тоза Драговић”, Крагујевац, 2002-2004
Друга Техничка школа, Крагујевац, 2003-2013
Прва Техничка школа, Крагујевац, 2006-2010
Економска школа, Крагујевац, 2010-2013
Факултет за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи Универзитета у Врњачкој Бањи, 2013-
Стечено највише научно звање
Доцент, 2014.
Ангажованост
на предметима
  • Менаџмент туристичких агенција и организатора путовања
  • Пословни туризам
Истраживачко
интересовањe
  • Туризам
  • Туристичка географија
Одабране
референце
  • Dimitrovski, D., Senić, V., Marić, D., &Marinković, V. (2017). Commemorative Events at Destination Memorials - A Dark (Heritage) Tourism Context.International Journal of Heritage Studies, doi: 10.1080/13527258.2017.1317645M22
  • Marinkovic, V., Dimitrovski, D., & Senic, V. (2017): Going for gold as a leisure tourism continuum:clustering motivations for gold panning revisit intention, Leisure Studies, doi: 10.1080/02614367.2016.125080M22
  • Dimitrovski, D., & Crespi Vallbona, M. (2017). Role of food neophilia in food market tourists'motivational construct: The case of La Boqueria in Barcelona, Spain. Journal of Travel & TourismMarketing, 34(4), 475-487. doi: 10.1080/10548408.2016.1193100 M21
  • Crespi Vallbona, M., &Dimitrovski, D. (2016). Food markets visitors: a typology proposal. BritishFood Journal, 118(4), 840 - 857. doi: 10.1108/BFJ-11-2015-0420M23
  • Lemmetyinen, A., Dimitrovski, D., Nieminen, L., & Pohjola, T. (2016). Cruise destination brandawareness as a moderator in motivation-satisfaction relation. Tourism Review, 71(4), 245-258. doi: 10.1108/TR-07-2016-0027M23WOS bez IF SJR Q2
  • Dimitrovski, D., & Todorović, A. (2015). Clustering wellness tourists in spa environment. TourismManagement Perspectives, 16, 259-265. doi:10.1016/j.tmp.2015.09.004M23 SJR Q1
  • Dimitrovski, D. (2016). Urban gastronomic festivals – non-food related attributes and food quality in satisfaction construct: a pilot study. Journal of Convention & Event Tourism, 17(4), 247-265. doi: 10.1080/15470148.2015.1136978 M24SJR Q3
  • Dimitrovski, D., Todorovic A., Valjarevic A. (2012). Rural tourism and regional development: Casestudy of development of rural tourism in the region of Gruža, Serbia. Procedia environmentalsciences, vol. 14, 288-297. doi: 10.1016/j.proenv.2012.03.028
  • Marinkovic, V., Senic,V., Ivkov, D., Dimitrovski, D., Bjelic,M. (2014) The antecedents of satisfactionand revisit intentions for full-service restaurants. Marketing Intelligence & Planning, 32(3), 311-327. doi: 10.1108/MIP 01-2013-0017M23 WOS bez IF SJR Q2
 Учешће на
 пројектима
  • Technical assistance for establishment of regional heritage center in Senjski Rudnik old mine 2011/S 137-226791“, ЕU-funded project managed by European delegation in Serbia, 29.05.2012-28.11.2013, координатор пројекта PEM GmbH
  • Стратегијa развоја туризма општине Рача 2014-2019. године
 Чланства у
 организацијама
  • Regional studies association
  • Српско географско друштво