Одабране референце |
- Маринковић, В., Сенић, В. и Мандарић, М. (2010). Investigating Drivers of Repurchase and Word-of-mouth: an Empirical Study of Mobile Operators in Serbia. Међународна научна конференција „Савремени изазови у економији, пословању и менаџменту“, Економски факултет у Крагујевцу, рад је публикован у Зборнику радова под насловом “Contemporary issues in economics, business and management”, стр. 273-282. (ISBN 978-86-6091-018-1)
- Мандарић, М., Максимовић, Н., Секулић, Д. (2012). Примена информационе технологије и интернета у промоцији туристичке дестинације и заштита корисника услуга, Седми научни скуп са међународним учешћем: „Туризам: Изазови и могућности“, Рад је публикован у Зборнику радова, стр. 176-184. (ISBN 987-86-7329-096-6)
- Мандарић, М., Секулић, Д., Пантић, Н. (2012). Empirical Investigation of Brand Orientation in the Non-Profit Sector. Међународна научна конференција „Савремени изазови у економији, пословању и менаџменту“, Економски факултет у Крагујевцу, децембар, Зборник радова под насловом “Contemporary issues in economics, business and management”, стр. 227-237. (ISBN 978-86-6091-037-2)
- Мандарић, М., Секулић, Д. (2013). Green Brands as Deteminants of Corporate Social Responsability. III међународна конференција: „Economics and management-based on new technologies-EmoNT 2013“, Врњачка Бања, Србија, стр. 267- 270. (ISBN 978-86-6075-039-8)
- Секулић, Д., Мандарић, М. (2013). Квалитет услуга као детерминанта сатисфакције потрошача у хотелијерству, Маркетинг, вол. 44, бр. 3, стр. 231-246. (ISSN 0354-3471)
|